NVIDI'e są wadliwe ?

Autor: Marek Szopinski (mssoft_at_mssoft.com.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 08:06:21 MET DST

Witam.

Mam dwa ciekawe przypadki. Zainstalowałem w 2 komputerach karty NVIDIA TNT
2, w jednym VANTA w drugim PRO (Windows 98 i Me). Obie powodują, że
konsekwentnie rozpada się grafika w niektórych programach. Np. Corel Photo
Paint 10, gdy uruchomimy okno dialogowe managera kolorów, to najniższy
rysunek zwykle jest przekoszony. Pojawia się na nim kolorowy szum ze
zdecydowaną przewagą koloru czarnego. Treść rysunku jest prawie całkowicie
nieczytelna. To zjawisko zachodzi również w Macromedia Dreamweaverze 4/4.01.
Otwarcie do edycji strony z ramkami np.
http://www.unicolor.com.pl/tanSZel.html oraz kliknięcie tu i tam, dopisanie
jakiegoś tekstu kończy się pojawieniem właśnie tych zakłóceń. Sporadycznie
(~ raz na tydzień) komputer uwisa wygaszaczu "Kwiatek 3W".
Odświeżyłem sterowniki i nic. Zmieniłem w jednym kartę na Matroxa G450DH -
pomogło. Wnioskuję, że NVIDI'e są do d... Czy macie podobne doświadczenia ?
Aha. Nigdy nie używam gier, tak więc nie wiem jak tam się sprawują.

--
Pozdrawiam
Marek Szopiński