Re: kiepski wydruk na HP

Autor: Don Pedro (Don_Pedro_I_at_interia.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 23:56:50 MET DST

Użytkownik alexik <leszcz.SPAMSUX_at_v-lo.krakow.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3B097764.3493186E_at_v-lo.krakow.pl...
> Mam drukarke HP 710 i napelnialem juz pojemnik z tuszem 2 razy. Wszystko

> I co by bylo malo - na wydruku co kilka cm jest "bialy pasek" czyli
> pasek na ktorym jest tylko zarys lini wydruku...

Pedro wita.

IMO jezeli masz bialy pasek co kilka centymetrów, to nie jest to wina
zatkanych dysz. Wtedy mialbys paski ci kilka ale milimetrów. Predzej cos z
mechanizmem przesuwu papieru. Poza tym spróbuj druku w trybie nornalnym, bo
u mnie takie paski czasem sie pojawiaja w trybie ekonomicznym.

Zdrówka zycze