Re: karta DVB i internet via sky

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 21:48:15 MET DST

Krystian J. napisał:

> No właśnie może ktoś z użytkowników napisał wrażenia z użytkowania. Jak
> wyglšda sprawa transferów, ścišgania plików z ftp'ów, itp. Będe wdzięczny za
> wszelkie info.

Pisal dzisiaj do mnie Tomek Robak z Forlans.
Oferuja skyDSL firmy http://www.teles.com/ chyba
skyDSL jest szybszy 4 x szybszy od Chello, EOL, DirecPC przez mpeg2
gdyz oferuje predkosc do 8 Mb/s
i nie uzywa kart telefonii cyfrowej DVB (pci), ale swoje inne.
Poza zwloka z przesylaniu pakietow, technologia DSL streaming nie ma zadnych
ograniczen co do predkosci.
Nawet do 1 Gb/s.
Zatem powstala nowa konkurencja wobec internetu DVB, do ktorego mozna
wykorzystac wiekszosc transponderow cyfrowych.
Zatem moze warto sie wstrzymac z DVB i poczekac na rozwoj skyDSL, gdyz predkosc
8Mb/s to jest to.
Wprawdzie teraz chca oplat za pasmo i transfer, ale podobnie bylo w poczatkach z
direcPC (dvb).

Europa jest tak gesto zaludniona, a footprinty transponderow pokrywaja czesc
Afryki, Rosji, Azji, tak ze tylko czekac, na powstanie kolejnych 10 prowajderow
internetu satelitarnego.
Bo zyski sa nieograniczone, a konkurencja ze strony operatorow stacjonarnych
zadna.

Tutaj masz czesc listu Tomka

Witam
Jeżeli jesteś zinteresowany dostepem do internetu przez satelitę, to
mogę wysłać DOC-a z pełnš informacjš (co, jak, z czym i ceny).
Info http://www.teles-euroservice.com/ w przygotowaniu polska strona o
skyDSL na http://www.forlans.com.pl/ (podstrona)

Jacek