Re: Teac: 4/4/42 czy 8/8/32

Autor: Adam Salamon (adi_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 21:18:09 MET DST

> Chce kupic nagrywarke Teaca. Mam CDR56S-450 (4/24) ale przydaloby sie RW.
> Pytanie jak w topic'u. Mnie predkosc 4x wystarcza w zupelnosci i nie widze
> sensu placenia wiecej za cos co nie jest mi potrzebne.

Sensu nie ma, ale zobaczysz przy kolejnej plytce, ze 20 minut to nie to samo
co 10 minut. Wiem, bo sam tez mialem takie podejscie.

> Czytalem testy i nie zauwazylem miedzy nimi duzych roznic (poza predkoscia
> ;))

Roznic nie ma. Moze nawet kiedys uda sie przegrac firmware z W58E do W54E.

> Czy ktos cos wie na ten temat? W54 zniika z rynku wiec musze sie szybko
> decydowac.

Generalnie jest OK. Nagralem ok 200 plyt i wszystko chodzi jak trzeba.
Ale znowu kumpel kupil i juz 3 razy mial na serwisie (tak poprostu juz jest
ze wszystkim ze sie trafiaja wadliwe egzemplarze).

> Czy ktos wie gdzie mozna na Slasku kupic 4/4/32? Bo gdzie pytam mowia ze
juz
> nie beda mieli.. :(

We Wroclawiu albo Katowicach na gieldzie.

--
Adam Salamon
adi_at_klub.chip.pl