Jak pozbyc sie tego komunikatu ?

Autor: Damian (damian_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 18:48:27 MET DST

Witam

Zawiesil sie komputer. Nacisnalem "Reset" i od tego czasu przy starcie
wyswietla sie komunikat:

SMART: Failure Predicted on Hard Disk 0: xxxxxx (i tutaj numer twardziela)
WARNING: Immediately back-up your data and replace your hard disk drive. A
failure may be immienent.

Po nacisnieciu F1 pececik dalej juz idzie. Przetlumaczylem sobie ten tekst,
wiem wiec co zglasza. Szkopul w tym, ze nie wiem jak go zlikwidowac.
Fdisk-iem utworzylem na nowo partycje, sformatowalem je ale komunikat nadal
sie pojawia. Znajomy tez ponoc cos takiego mial ale w serwisie usuneli to
bez niszczenia danych na dysku. Mysle wiec ze szedlem zla droga. Czy
potraficie pomoc ? Wytlumaczyc o co chodzi ? Opisac mi jak sie pozbyc tego
draba ?

Z pomoc bardzo dziekuje.

Pozdrawiam grupowiczow.