Alternatywne sterowniki do skanerow?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 18:45:57 MET DST

Witam!

Temat moze troche enigmatyczny, ale kazdy, kto posiada ktorys z
domowych skanerow Primaxa (np D600) i chcialby cos z takiego
"wycisnac", wie, o co mi chodzi. Firmowe sterowniki oferuja
spartanskie minimum opcju i w przypadku potrzeby zrobienia "czegos
wiecej" mozna je o kant dupy potluc. Moje pytanie brzmi wiec:
Czy istnieje jakis program, ktory rozszerza mozliwosci prostych
skanerow stolowych poprzez np. podkladanie swoich sterownikow?
Konkretnie chodzi mi wlasnie o Primaxa D600 - chcialbym zmusic go do
wylaczenia lampy celem zeskanowania materialow przezroczystych (np.
slajdy). Moze istnieje jakis plug-in do Photoshopa?

Z gory dziekuje za informacje.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.