Plyta pod Cel i szyna

Autor: marek (m99_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 16:35:59 MET DST

Mam pytanie odnosnie czestotliwosci szyny i podkrecania procesora.

Mam procka 500 i plyte Soyo SY-6BB na ukladzie Intela BX.
W specyfikacji plyty jest informacja ze czestotliwosc szyny mozne byc
100 MHz.
Kiedy wchodze do biosu szyne moge ustawic jedynie na 66, 68 i 75. A
chcialbym na 100.
Procesor mam pozyczony i przymierzam sie do zakupu Celka 300 - 366, ale
chcialbym go tak podkrecic, zeby chodzil na 100. Podkrecanie na 75 ani
inne czest mnie nie interesuje.
Czy jest to mozliwe?
Dodam ze procek jest na przejsciowce bez zadnych dipow. Czy plyta w
zaleznosci od procesora udostepnia rozne czestotliwosci? Czy sa
specjalne przejsciowki gdzie ustawia sie, ze ma chodzic na 100?
Czy w ogole mozliwe jest puszczenie procesora 300 na 450 na tej plycie i
co trzeba zrobic?

Dzieki za porady.

Marek