Re: Wentylacja obudowy

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 14:28:13 MET DST

Użytkownik Feromon <feromon_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9eatsn$8mf$1_at_news.tpi.pl...

> Tomek napisał(a) w wiadomości: <9ear5r$k0c$1_at_news.tpi.pl>...

> Z przodu obudowy ssie, z tylu wydmuchuje (tak jak w zasilaczu) IMHO
> oczywiście! :))
> Pozdrawiam
> Feromon

no nie wiem - moje zdanie jest taki że na dole (i przód i tył - jak jest) to
wdmuchuje a góra od zasilacza i np. pod nim wyciąga !!!
zasada ze zimne ogrzewająć się w ciepłe idzie do góry !!!