Nagranie plyty - BIG PROBLEM z danymi :((

Autor: CFR (cfr_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 08:20:34 MET DST

Hai!

 Nagralem na plyte o pojemnosci 700MB, okolo 650MB danych. Po nagraniu
wyskoczyl komunikat, ze wypalanie zakonczylo sie sukcesem. Na drugi dzien,
siegam po plyte, odpalam eksploratora a naped cd-romu (nie nagrywarki)
bardzo sie meczy i nie moze odczytac plyty. Myslalem, ze jest brudna lub
zarysowana ale nie. Uruchomilem program do nagrywania plyt a ten podaje mi
komunikat, ze plyta jest ... CZYSTA 8((
 Jak sie pozniej dowiedzialem, nagrywarka dzieki ktorej chcialem zachowac
moje cenne dane nie obsluguje plyt powyzej 650 pojemnosci.
 Mam w zwiazku z tym pytanie: Czy jest jakis sposob aby odczytac chociaz
czesc danych? Jak to zrobic i czym?

Za wszelkie rady z gory THX

--
3.V-ta.Sie :)