Re: PIII 850 zawiesza kompa z przegrzania ??????????????

Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 22:25:56 MET DST

> jednego z najgorszych.......
>
> wymien na coolermastera....albo innego cusia.....

No bez przesady !
Jakby nie bylo jest to dobry radiator.
Wszystko moge zrozumiec, ale zeby proc na nominalnej czestot.
sie mi pieprzyl, to juz jest przesada.
Z drugiej strony nie chce mi sie zabardzo np. kupowac firmowej
przejsciowki Abita zeby sie przekonac, ze to nie wina przejsciowki,
ze sie cos wali. W koncu zostane z 2 kartami a plyte i tak bede
musial zmienic.

Zreszta Abit ten nowy SA6, bo ma RAID :)))