Re: Pomóżcie z Norton Ghost.....

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 15:56:31 MET DST

> To nie moja wina.. ;))

moja chyba tez nie (ja bym stracil max 5 minut). Zreszta mowa byla o
widzeniu dyskow ntfs przez ghosta odpalanego z dyskietki dosowej, na co
zgodnie z prawda odpisalem, ze je widac :->
nigdzie nie bylo wspomniane, ze nagrac tez kolega chcial na ntfs, wiec za
ewentualna strate czasu kolega chyba sam ponosi wine - moze by tak pisac
dokladniej o problemie? a nie narzekac pozniej na nic nie warte odpowiedzi ?
:->

raku