Wazne dane!!!!! Pomocy!

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 20 May 2001 - 14:10:59 MET DST

Witam
Wczoraj przywracalem sobie system Norton Ghostem i.....
zle sobie kliknalem. Zamiast 'Partition From Image" dalem "Disk From
Image". :(
No i zamazal mi obie partycje (tzn postawil system ktory chodzi na jednej 13
GB partycji.)
Wczesniej byly partycje 3GB (C) i 10GB (D). Problem polega na tym ze na
partycji D byly bardzo wazne dane (pliki z Worda miedzy innymi praca
magisterka na ukonczeniu, ktorej kopii nigdzie nie ma). Poniewaz te dane
byly na koncu dysku wiec chyba nie ulegly uszkodzeniu (tak mi sie wydaje bo
Ghost nie formatowal dysku.)
W jaki sposob mozna by przywrocic stary Boot, Fat w celu skopiowania
ewentualnych nieuszkodzonych danych? (nawet tego jednego pliku)
Easy Recovery probowalem i nic znajduje skasowane pliki ale z obecnego
systemu.
Prosze o pomoc, moze jest jakis program, jak sie nazywa, skad Go ewentualnie
mozna sciagnac?
Pomozcie to dla mnie wazne!!!
Odwdziecze sie,
Pozdrawiam