Re: Problem z ICQ

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 20 May 2001 - 12:18:21 MET DST

> Wiem, że pytanie było raczej OT, przepraszam.

wybaczam :)

> problem w tym, że odinstalowałem stare ICQ, więc do ustawień nie mogę
wejść,
> zanim się nie zarejestruję :(

u mnie byly opcje servera afaik jak nie chcial mi sie zarestrowac....

> poza tym, próbuję łšczyćsię z ICQ od wczoraj i nic, tak długotrwałych
> problemów jeszcze nie miałem.

ja nie moge polaczyc sie od 2 godzin - czekam, just czekam, zobacz na
icq.com moze maja awarje ?

zainstaluj gadu gadu - laczy w sekunde i prawie zawsze, ale ICQ rules, coz
moze bedzie osobny server dla europy, ale i tak pakiety pewnie przez NY beda