Re: Dyski Fujitsu - ktory?

Autor: Jeremi (Jeremi_at_poland.com)
Data: Sun 20 May 2001 - 10:23:33 MET DST

Uzytkownik "Jarek Druzd" <raven_at_irc.pl> napisal

> a moze cos innego niz Fujitsu ? (mowa o 7200rpm oczywiscie) np. >
Maxtor, Quantum

Witam!
W rachube bralem tylko Fujitsu lub wlasnie Quantum'y. Przez prawie
miesiac robilem sobie statystyke wypowiedzi "za" i "przeciw". Srednia
wychodzi mniej/wiecej tak: na 20 glosow - 12 za Fujitsu, 4 za Quantum,
3 za Seagate, 1 inne:) Poza tym wole sluchac autorytetow w danej
dziedzinie, a Radek Sokol takim autorytetem dla mnie jest i to wlasnie
Radek polecil Fujitsu.
Jednak, jak tak dalej pojdzie (tzn. jesli beda problemy z kupieniem
odpowiedniego dysku) to kupie w koncu Quantum'a. Polscy dystrybutorzy
nie dosc, ze nie wiedza jaki model Fujitsu maja w ofercie (vide
Komputronik), to chyba dostaja jakies duuuze profity od IBM i
Seagate:)
Przeciez wcale nie mam jakis specjalnych wymagan: UDMA100, 7200Rpm,
2MB cache i 10,2GB - takie dyski znajduja sie w standardowej ofercie
Fujitsu:))

--
Pozdrawiam,
Jeremi