Re: Duron 700 ???

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sat 19 May 2001 - 21:47:12 MET DST

Użytkownik "Pompon" <pompon_at_free.net.pl> napisał w wiadomości
> Kolega wlasnie kupil sobie cos takiego i chcielibysmy sobie go troche
> podkrecic. Na ile maksymalnie mozna? Jakie temperatury, zasilanie?? Plyta
> gl. to Abit KT7 bez RAIDu.

ja mam 650 na 900 - 950 też na abicie. całkowicie stabilny, napięcie mam
ustawione na 1.700, faktycznie jest 1,780, ale pewnie można ustawić mniej i
będzie dobrze. słyszałem jednakowoż, że 700 się kręcą nienajlepiej...
znajomemu sie na 800 wiesza, na płycie msi. wentylator polecam titan
majestyV, koniecznie zdrapać (czymś plastikowym, albo rozpuszczalnikiem) to
różowe badziewie i użyć dobrej pasty silikonowej, takiej za 40 zł. (u mnie
po ww operacji 8 stoopni mniej na procu). dwa dodatkowe wentylatory w
obudowie, temp proca max (ciepło w pokoju, 3dstudio rendering) 52 stopnie,
obudowa 25 - 26 stopni
grzech