Re: Czy ktos testowal ABIT Home Theater AU10 5.1 AC-3

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 20:49:04 MET DST

witam
ja mam te karte, pochodzilem potestowale i wnioski:
nie tragicznie jezeli chodzi o poziom szumow wyjscia
- srednio dobrze z grami, zdarzaja sie tarzski np.: w BG2, ale w Unrealu T.
waliło się na maxa powodujac czasami pady gry
- kiepska jakosc sygnalu po podlaczeniu cdrom-u kabelkiem cyfrowym,
oficjalnie nie ma tego w instrukcji jednak na karcie jest wej i wyj cyfrowe,
opis znalazlem w sieci, byc moze poziom sygnalów nie jest zbyt kompatybilny
z moim cd, ale dzialac dziala tylko przy wiekszym podgloszeniu slychac taki
metaliczny poglos

chyba zalety:
-bardzo dobrzesprawowała sie w windvd, podczas ogladania filmow dvd (tu
maly szkopuł przy divix z dzwiekiem ac3, nie udalo mi sie jej zmusic do
dekodowania dziwieku)
- bardzo fajne rozwiazanie z pilotem, odbiornik jest podłączony do portu
klawiatury PS2 i emuluje naciskane klawisze, czyli pilot wspolpracuje z
kazda aplikacja, ktora mozna obslugiwac z klawiatury i mozna jej
przyporzadkowac odpowiednie klawisze i ich kombinacje

tak w skrócie, jak by cos wiecej to prosze o konkretne pytania
osobiscie tymczasowo wrocilem do swojego starego Monstera MX300, głownie
przez unreala, pilota sobie zostawiłem, moze pracowac i bez karty AU10, no i
jednak jakosc, zwlaszcza na lepszych glosnikach jest zauwazalnie lepsza,
osobiscie nie testowalem SB Live(u siebie w kompie), ale u kumpla który ma
podłączonego go pod dobry wzmacniacz i bardzo dobre :-) glosniki, wydaje mi
sie ze poziom szumow jest jednak wiekszy niz na Monsterze, ma wersje Live
1024.

Pozdrawiam.

--
 www: http://republika.pl/star_rider