Zanik obrazu na monitorze

Autor: Piotr P. (hubala_at_bph.onet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 20:47:05 MET DST

Witam!
Co może być spowodowane migotaniem ekranu monitora (przez parę minut) i po
chwili
zanik obrazu i przejscie w zwężenie - tło białe - po restarcie to samo przy
ladowaniu biosa - obraz biały i po chwili jeszcze przed ladowaniem
systemu - obraz wchodzi w zwęzenie wkleslej elipsy.Probowalem roznie poprzez
wyłączenie w biosie zarzadzanie energia - przelozylem karte graf. na inny
slot itp. Dopiero po otwarciu monitora - bylo tam
tumany kurzu - wyczysciłem to wszystko dokładnie i po wlaczeniu wszystko
dziala OK.
Mam monitor CTX 1565D -karta grafiki Daytona S3 ViRGE-DX/GX PCI (375/385).

PS.Po dokladnym wyczyszczeniu monitora przywrócilem mu pliki systemowe -
miałem kopie (system.dat user.dat system.ini i win.ini)
Po odpaleniu system wykryl nowy port i ze nie ma sterow do drukarki HP.
Zainstalowalem i dziala wszystko Ok.
Może mialem jakiegos wira (mam AVP 3.5 z aktywnym moniotorem) lub to bedzie
sie dzialo dalej.

Prosze o pomoc kolegów.
Pozdrwiam
Piotr