Re: Kontroler HPT370

Autor: pawel (arena.pl_at_poczta.fm)
Data: Sat 19 May 2001 - 18:48:50 MET DST

Dnia Fri, 18 May 2001 19:41:51 +0200, "Jacoos" <jacoos1_at_poczta.wp.pl>
napisal (a):

| Mam takie pytanko: czy to mozliwe aby kontroler (HPT370 na plycie abit be 6
| II v1.2) mogl doprowadzic do fizycznego uszkodzenia dysku?
mogl, hpt 366 robil to samo wywalil mi Fujitsu - bez podkrecan itp.
normalnie po Bozemu pod NT. A ktoregos pieknego dnia powiedzial ze
Insert bootable media ...
Przelozylem pod ATA 33 i nie ma problemu, a z opinii uzytkownikow i
porazonych przez ten kontroler, a przeprowadzajacych testy wyszlo ,ze
pod tym kontrolerem na 66 jest (o dziwo) gorzej z transferem niz na
33. Tak juz ide od roku i jest OK. Wlasnie tydzien temu wlozylem IBMa
i nie odwazylem sie podpinac pod 66 bo szkoda mi czasu na ratowanie
systemu.

--
pawel