Nie ma lekko, musisz spróbowac

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 12:34:25 MET DST

> 1. czy wszystko zrobilem dobrze?
> 2. czy dyskietka startowa przygotowana w opisany sposob i plyta z
> obrazem partycji wypalona jako dane wystarcza mi do bezproblemowego
> odtworzenia systemu? Zaznaczam, ze plyta mialaby byc nagrana nie jako
> bootowalna, ale jako zwykle dane.
To co napisales jest OK, ale czy naprawde tak zrobiles???

Wez czysty dysk i odghostuj wtedy sie przekonasz czy zrobiles dobrze i czy
nie bylo przeklaman

Nie pisze ze oszukujesz, ale mogles sie gdzies pomuylic. Musisz sprawdzic
teraz a nie za 3 miesiace jak Ci system padnie dowiesz sie ze jednak nie.
Andrzej