Re: Plyta+Cpu -czyzby rupiec

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 12:05:59 MET DST

> pozera
> smieci
> >

> 5 mega roznicy to i tak niewiele , poza tym wedlug moich doswiadczen to
> roznica okolo 2-3 mega , za to w2000 o wiele lepiej radzi sobie ze
> zwalnianiem pamieci i o niebo lepiej nia zarzadza , wiele aplikacji dziala
> dzieki temu szybciej (sa oczywiscie wyjatki)

tak, niewiele, ale jak to wszystko co mialem na win98 zainstalowalem na
win2k, to mam na dzien dobry 80MB zajetej pamieci

moze masz jakis wyjatkowy komp, ze ci to wszystko chodzi, moze fatalna
wersja win98

ja z przesiadka na win2k czekalem na zakup pamieci (mialem 64MB - pouzywalem
tydzien i stwierdzilem, ze nie mam ochoty pisac ABC masochizmu) - dokupilem
128MB i stwierdzilem ze cos ruszylo

raku