Re: Teleportowanie PHP3

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 10:07:52 MET DST

Feromon wrote:
> Potem sie ja uruchamia z CD a tu "kupa" - zamiast wewnetrznego adresu
> na CD-romie
> jakies "if exist" i przegladarka chce z nowu do Hameryki!

Prawdopodbnie strona jest "rozlozona" na roznych serwerach i Teleport
Pro jest ustawiony, zeby nie sciagal spoza glownego. Trzeba by pewnie
dodac inne serwery do listy.

 Od biedy uzyj wget-a - sciaga strony z lini polecen. Jak go odpowiednio
ustawisz, to sciagnie nawet caly internet :)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl