Re: plyta abit kt7 i zima

Autor: kOOba (kooba1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 May 2001 - 01:27:36 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> faktycznie :P
>
> moze zasilacz - moj po zmianie na abit+duron i lekkim :) OC poszedl z
> dymem - kupilem nowy i wsio na w2k stabilne BARDZO - zero zwich ! (jedynie
> borgtv pro sie kaszani ale to inna bajka)

Hej
No i jak sie okazalo to najprawdopodobniej
byla wina zasilacza. Ale bylo to o tyle dziwne,
ze odpalal sie tzn. np wlaczal sie wentylator,
ale wczoraj padl zupelnie. Wyglada wiec na to,
ze to on 'psul' mi plyty glowne od pewnego czasu.
Dobrze, ze serwis byl przyjaznie nastawiony
i nie robil problemow.
Teraz juz na nowym zasilaczu smiga az milo :)

--
Z pozdrowieniem ...