Re: chipsety

Autor: Dominik Mierzejewski (dmierzej_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 20:42:20 MET DST

In pl.comp.os.linux Tomek <tomekkry_at_friko4.onet.pl> wrote:
> Czy ktos może napisac parę słów na temat chipsetu VIA KT 133A/ 686B (w
> abicie kt7a)?

SOA#1. I to całkiem przyzwoicie. W parze z Duronem 700.

> Wiem, że są tam błędy dot. pracy dysków , współpracy z
> SoundBlaster itp,

Że co? Możesz podać jakiś URL gdzie jest to opisane?

> wiem, że są łaty dla Windows. A jak z linuxem i Novellem
> ??? I jeszcze jedno. Wydajnośc systemu dyskowego. Płyty pod intela z udma
> 100 wypadają w testach (np w chip-ie) lepiej niz płyty (równiez UDMA 100)
> pod Athlona. Może to ktoś skomentować ?

Bo ja wiem? Jeśli masz na myśli testy HPT36x/370 to powinny wypaść
tak samo na wszystkich płytach. Natomiast jeśli chodzi o testy układu 686B
to nie wiem, bo nie mam dysków UDMA100.

--
"Knock, knock."
"Who's there?"