Re: PIII 850 zawiesza kompa z przegrzania ??????????????

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 20:50:13 MET DST

"BEEPER" <beeper_at_alpha.pl> wrote in message news:9e1hvu$1np$1_at_news.tpi.pl...

> Zamontowalem i super. Ale co sie okazalo ????
> Po godzinie gry w U:T zwis !!! Co jest ?
> Wlaczam Asus Probe do monitoringu plyty i wychodzi ze
> jak sie odbiera poczte :))) to proc ma 27-35 *C i nic sie
> nie dzieje. Jak gram w cokolwiek to temperatura skacze do
> 45-55 *C (max 60*C w porywach). I tak po godzinie nagle
> zwis.

przesmnaruja pasta ale nie zagrubo sprawdz czy radiator dobrze
przylega do jadra procka poupinaj kable i paski tak by byl jak
najlapszy obiehg powitrza w obudowie szczegulnie wokolo radiatora

> Wiecie co, to jakas paranoja !! Moj Celer 366 podkrecam
> na 550 i jest tylko cieply, a tu zlom nawet na nominalnej
> czestotliwosci nie dziala jak nalezy wiec o podkrecaniu
> moge zapomniec. No co jest z tym ?

a dalej lepszy wiatrak czy ten stary od celka

> Myslalem o module Peltiera, ale nie wiem czy warto.
> Oczywiscie uzywam do chlodzenia jeden z najlepszych
> coolerow czyli GoldenORBa co chyba powinno wystarczyc.

zastosuj sie do powyzszych zalecen

> A tak poza konkursem to moze ktos mi powie czemu
> PIII ma taka "ogromna" powierzchnie pod radiatory ?
> Przeciez to nie jest nawet 1cm2!!!!!

stare celki na jadrze deschutes byly wykonane w technologi
0.25 mikrona a PIII na jadrze coppermine jest w technologi
0.18 mikrona stad ta roznica w wielkosci jadra

>W porownaniu do
> celeronow to sie moze zchowac. Jak proc ma przekazac
> cieplo jezeli radiator nie ma do czego przylegac ???

grzeje sie tylko jadr i zniego jest odbierane cieplo

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/haz2.htm
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!