Re: 17'' ktory wybrac LG czy Sony

Autor: voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl
Data: Fri 18 May 2001 - 14:17:39 MET DST

rk <rk73_at_poczta.onet.pl> wrote:

> taaaaa, w linuksie to nawet z malucha mozna forda zrobic, bez przesady

a widziales chociaz mozliwosci konfiguracyjne X ?? w modeline mam podkrecona
czestotliwosc odswiezania tak by jeszcze monitor wyciagnal, ikonki, czcionki
appsy tez odpowiednio ustawione tak by nie meczylo oczu....ostatnio bylem u
okulisty, zero zmian , wzrok ponad norme...

> wystarczy poczekac kilka latek a twoje poglady pieknie ewoluuja, swoja droga
> 1024 na 14'tce to na 100% z przeplotem - hmmm, widze wielkich wymagan co
> do jakosci obrazu to ty nie masz

co znaczy z przeplotem ?? chodzi ci o jakies miganie, interlace czy cos w tym
rodzaju ?? zapomnij ekran wogole nie drga....mam na tym zarzucony zwykly filtr
butelkowy coby kontrast wyostrzyc...jednak skoro chce kupic 17 to znaczy ze mi
to nie wystarcza i ze szukam czegos wiekszego...a 1600 to np po to zeby obejrzec
sobie divxa w takiej rozdzielczosci ?? po to by przy sprzedazy monitora moc
wcisnac kit o takiej rozdzielczosci ? jest wiele powodow dla ktorych taka
rozdzielczosc chcialbym miec ale jak pisalem traktuje to raczej jako dodatek
i nie ma wplywu na wybor.
ps. co znaczy wystarczy poczekac kilka latek a twoje poglady pieknie ewoluja ?

> a co ma piernik...

to ze pod X moge sobie wszystko ustawic tak jak ja chce, wszystko praktycznie
moge zmienic...moge zrobic z tego taki pulpit jak mi sie podoba...ot tyle
windows tego nie ma, a wszystkie inne programy ktore zmieniaja wyglad okien
po prostu obnizaja jego stabilnosc --- jasne juz ??

Voder