Re: "Spłaszczanie" kineskopów

Autor: Don Pedro (Don_Pedro_I_at_interia.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 13:28:28 MET DST

Użytkownik Don Pedro <Don_Pedro_I_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9e2et3$l6o$1_at_news.tpi.pl...
> Pedro wita.
>
> Jak to właściwie jest ze spłaszczaniem sferycznych kineskopów w monitorach
> poprzez nadlewanie szkła, które monitory to mają, jak to się ma do jakości
> porównaniu ze zwykłym sferycznym monitorem i jak takie coś na pierwszy
rzut
> oka stwierdzić.
>
> Zdrówka życzę.

Pedro ponownie.

Odpowiadam na swój post, ale co mi tam.
Interesuje mnie w tej chwili monitor AOC 7KLR+, cena bardziej niż
przystępna, elektronika chyba spoko(poziomo 95kHz) - nurtuje mnie sprawa
kineskopu. Badziew to w tym jakiś siedzi, czy też rzecz warta 1 kzł?
Jest on płaski, czy też "płaski inaczej" - byłbym wdzięczny za opinie od
właścicieli tej oślepiarki.
Pośpiech byłby wskazany.
Dzięki z góry.

Zdrówka życzę.