Re: iiyama 901u , sony e400 , nec 95F

Autor: voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl
Data: Thu 17 May 2001 - 18:18:53 MET DST

Wojtek Kościecha <wko_at_gd.mofnet.gov.pl> wrote:
> Teraz juz sie pogubilem. Monitory w temacie maja podobna cene i parametry.
> iiyama jest na diamotronie , sony na trinitronie, a nec na swoim jakims
> plaskim. Doradzcie mi prosze ktory z nich wybrac, bo juz mnie glowa boli od
> myslenia.

Ten ktory w miejscu gdzie bedziesz kupowal ma najlepsze parametry...ktos
ci poleci Sony G200, drugi NECa, trzeci Flatrona, a prawda moze byc taka
ze zaden egzemplarz w miejscu gdzie bedziesz go kupowal nie bedzie pozbawiony
wad. Musisz pojechac i wybrac sam...ja mam (w serwisie ;PP) G200 i jesli chodzi
o kolory, parametry to jestem z niego zadowolony...gdyby nie ta geometria to do
regulacji bym go nie wysylal...
BTW: Juz kilka osob mi mowilo ze ViewSonic robi dobre i nawet po przystepnej
cenie monitory...parametry w katalogach tez dobre. Jedynie firma malo znana
i dlatego ludzie ich nie kupuja..(tak mowil mi znajomy na ile to prawda to
nie wiem). Nawet najlepszy i najdrozszy egzemplarz moze miec jakies odchyly i
dopoki nie zobaczysz monitora (najlepiej takiego ktory juz pracuje conajmniej
20 minut) to nie powinienes go kupowac.

Voder