port PCMCIA w netebook CTX

Autor: Radoslaw Garbacz (rga_at_krab.posexperts.com.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 17:40:33 MET DST

 Mam notebooka firmy CTX 700E, który nie chce działać z moją kartą sieciową 3COM 589D (PCMCIA). Karta jest przez system rozpoznawana (Linux), tylko przy próbie transmisji danych sterownich ją wyłącza.
 Inne karty PCMCIA (np. ne2000, lub 3COM) działają bez najmniejszego problemu, także moja karta działa na innych notebookach.
 Wygląda na problem z kontrolerem portu PCMCIA

 Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu, lub przyczyny jego wystąpienia ?

--
 J.tar