Re: bardzo cichy dysk - jaki?

Autor: keb_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 17 May 2001 - 14:45:11 MET DST

> O IBMie tez roznie sie ostatnio pisze.

> wracajac do tego co powyzej to pisze sie duzo opinii niepochlebnych.

> Dotychczas Quantum to dla mnie czolowka, ciekawe jak bedzie po fuzji z
> Maxtorem (w sumie tez niezlym producentem).
>
> Pozdro
> GLide

Zgadzam sie. Mam starego Quantuma 270 i chodzi i cicho. Nie dawno mialem
najcichszy w mojej "karierze" dysk 20 GB Quantum LCT 20 (przy pracy bez odczytu
byl wogole nie slyszalny natomiast przy odczycie/zapisie tylko cichutko
szemral) natomiast byl troche wolny (tylko 5400 obr. i 512 KB bufor) i
zmienilem go na Quantum AS tez 20GB i ten jest troche glosniejszy, ale to 7200
obr. :)

pozdrawiam
Bosky