problem z biosem w notebooku ASUS

Autor: niko_at_klub.chip.pl
Data: Thu 17 May 2001 - 14:48:19 MET DST

Witam !
Posiadam notebooka Asus L7300/L7200 seria E. Problem wiaze sie z wirusem,
ktory namieszal cos w biosie i notebook nie startuje nawet z BootBlocka
(prawdopodobnie byl to Win95.CIH). Bios umieszczony jest w kosci Atmel
AT49F002NT.Kosc ta posiada zabezpieczenie przed przeprogramowaniem
BootBlocka, więc czy możliwe jest aby wirus ominal ta blokade? Jesli tak to
czy da sie jakos ponownie zaprogramowac obszar w ktorym jest zapisany
BootBlock przy uzyciu programatora, czy trzeba wymienic kosc na nowa?
(Programator programuje mi cala kosc oprocz BootBlocka, ale to nie pomaga).
Prosil bym o informacje gdzie mozna kupic taka kosc lub odpowiednik, gdyz
jest ja trudno dostac. Ewentualnie o jakies inne rozwiazanie tego problemu.
Z gory dziekuje

e-mail:niko_at_klub.chip.pl