Re: Kilka pytan - RAM, CPU ...

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 08:55:27 MET DST

"- KoLa -" <kola01_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> wentyl moze nie jest tego wart ale wersja BOX ma 3letnia gwarancje
> (OEM tylko rok), dostajesz certyfikaty i inne tam w ladnym opakowaniu
no i
> co najwazniejsze z praktyki wiem ze zazwyczaj wersje BOX lepiej sie
kreca.

w sumie to logiczne, bo jesli daja 3x wiecej gwarancji na box to chyba
musza lepsze procki wkladac do tych pudelek, wiec chyba kupie box'a
szczegolnie, ze 2-3 lata to okres jaki mniej wiecej chcialbym uzytkowac
tego proca; pozatym z tych 60 zl wiecej za box'a to 30 zl pewnie wart
jest wentylator to 30 zl zalowac, nie :))))

> do standardowej pracy - nie (ale jak chcesz podkrecac procek to kup)

czyli kupic tylko co Kingston czy Infineon?

czyli warta :))))

--
                                                    =====
                                                      Mru