Re: monitor 17" do 1000zl

Autor: Sylwester Olech (sylwek_at_kwp.lublin.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 08:15:32 MET DST

Użytkownik "Pjotr" <pjotr_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Some day I met a message from "Gruby" <jacekostka_at_poczta.onet.pl>. The

> Polecam AOC Spectrum 7Glr TCO'99. Kupilem go niedawno (jakies 2 m-ce) i
> jestem z niego bardzo zadowolony.

[ciach]

A ja AOC'a nie polecam pracowałem przy nim przez około 6 miesięcy po jakieś
6 godzin dziennie.
Po tym czasie zauważyłem że po wyściu z pracy zwłaszcz wieczorem moje oczy
"świecą jak halogeny" w związku z tym przesiadłem się na Samsunga 755DF co
prawda wydatek troszkę większy ale za to "oczy nie świecą" więc moim
skromnym zdaniem warto.

Pozdrawiam
Sylwester.Olech_at_klub.chip.pl