Re: kamerka internetowa ......

Autor: Michal (xmichalx_at_kki.net.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 07:33:14 MET DST

Jest zalaczone oprogramowanie ale ...... chce to wysylac (i zalozyc konto)
tylko na odpowiedniej stronie producenta. A ja chcial bym wrzucac to na
dowolna stronke. Poza tym robi to jakimis dziwnymi portami ktore moj
firewall nie przepuszcza :-((
Czy ktos kto ma takie oprogramowanko albo wie gdzie lezy mogl mi przeslac ?