Re: Kupno monitora

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 16 May 2001 - 12:45:08 MET DST

Użytkownik "Piotr "Merlin" Krajewski" <nacz.htmlzone_at_pnet.pl> napisał
> Zwraca się do wszystkich grupowiczó z prośbą o pomoc przy wyborze
minitora.
> Intersował by mnie dobry monitor 17 cali do 1800 zł. Jedno do drugiego nie
> zabardzo pasuje ale...

Tez nie dawno mialem ten problem. Wybralem Sony G200 jakis miesiac temu w
Krakowie dalem 1730 PLN. Teraz mozna kupic o 100 PLN taniej. Naprawde nie
zaluje. Naprawde kolory i kontrast zyleta. Troche glupia regulacja jednym
guzikem ale tego sie nie robi czesto. Paski "Trinitrona" nie sa az tak
widoczne i mozna sie przyzwyczaic.
Jak Ci nie zalezy na firmie to wez MAGa to samo a ponoc lepsza elektronika
:)
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)