Re: Moc kompa a nagrywarka

Autor: MARK (mark_at_2a.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 17:39:31 MET DST

Cześć !

"Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote:

> skoro postawiles baaardzo zasobozerny system na takim sprzecie, to
> jestes sam sobie winien ;))) zauwaz, ze w czasach p100 optymalizowany
> pod niego byl win95; ja mam teac'a w54 i nagrywa mi bardzo ladnie z
> predkoscia 4x na komputerze jak ten co opisales, ale z hdd 4GB i win98
> /pozwolilem sobie na kilka wbudowanych wodotryskoof, ktorych w95 nie
> ma/;

ten P166 to staroć który pod Win98 stale się zawieszał - a pełnił role
biurowe (w sklepie z komputerami)...

dałem mu jeszcze jedą szansę...
próba pod WinME była udana, komputer potrafi teraz działać poprawnie
nawet przez cały dzień, powiem więcej - podłączyłem do niego port USB i
skaner - DZIAŁA !!!...

WinME daje nieco większe szanse na stabilną pracę...
zabiera pewną część czasu procesora, bo musi... tworzy przecież _RESTOR,
zabezpiecza pewne pliki - i co najważniejsze NIE POKAZUJE TAK CZĘSTO
NIEBIESKIEGO EKRANU !!!

pewnie gdyby to był mój jedyny komputer to zrobił bym coś innego...
ale ten to jest tylko mniej ważne stanowisko po Windowsem...
Najważniejszy i najpewniejszy komputer w firmie to PII350+512M-RAM i
działa pod Linuksem...

--
z poważaniem
  MARK, Pruszków,