what about AMD K6-2 350 @ ......?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Wed 16 May 2001 - 17:44:37 MET DST

witanko ;))
chcialbym dostac jakies info na temat tego, ile mozna wycisnac jeszcze z
mojego procesora (jak w temacie). Slyszalem, ze amd - ki ustawione normalnie
zgodnie z zaleceniamia producenta chodza i tak na maksimum swoich
mozliwosci. Czy na prawde nic nie da sie z niego wydobyc wiecej? A moje
pytanie jest zwiazane z filmikami w DivX;). Wiem, ze DivX na amd z serii
k6-2 chodza bardzo slabo, u mnie np. musze jakis filmik dreczyc piec - szesc
godzin VirtualDubem na 430x2xx zeby dalo sie ogladac, bo tak to leci klata
za klata... Mam zamiar dokupic troche pamieci (dokladnie mam miec w sumie
128 MB). Nie wiem, czy wtedy filmiki dostana troche kopa (mam teraz 64
ramu). Czy moze to tylko strata czasu i bede musial kupic jakiegos Durona..
Moja kartka grafiki to ATI Rage 128 Xpert99 8 MB. Czy sa jakeis sugestie?

--
Pozdr & cu
Pjotr