Odp: Prosba o opinie

Autor: Keruj (jurekill_at_kki.net.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 09:13:03 MET DST

> - plyta glowna: Soltek 75KAV ATA100 + Sound - 506 zl
> i od razu pytanie jaki "dzwiek" montuje sie na tych plytach
> (mam SB 128 - oplaca sie go zatrzymywac w takim ukladzie?)

Ja bym jednak kupil LIVE jest roznica i to znaczna.

> - procesor: AMD Duron 850 - 360 zl
> i znow pytanie do ilu bedzie go mozna podkrecic przy dobrym
> chlodzeniu i ile takie "dobre chlodzenie" moze dodatkowo kosztowac

Procek spoko daje rade

> - dysk twardy: Seagate 40 GB ATA100 - 550 zl

Seagate moze byc choc po ostatnich dyskach ktore mialem najlepiej mi pasowal
Fujitsu najbardziej za jego cicha prace.

> - kieszen: 60 zl
> - karta grafiki: Prolink MX2 400 64MB - 476 zl

To ma byc zestaw do grania ?.... to wzialbym cos lepszego i nie wydaje mi
sie zeby na dzisiaj i najblizszy czas gierki i inne aplikacje az tak bardzo
potrzebowaly 64 RAM. Jesli nie do grania to wzialbym cos slabszego z TV

> - RAM: 256 MB DIMM 133MHz - 323 zl
> - modem: Zoltrix np. Cobra - 100 zl
> jakie roznice sa pomiedzy tanimi Zoltrix'ami? (oprocz nazwy)

Rozlaczanie przy nieczystej lini i takie tam oraz jaki masz procek przy tym
procku najslabszy bedzie chodzic. Wszystko zalezy jak masz linie jesli masz
linie bez szumow i zaklocen wystarczy najslabszy. (moge sie mylic ale nie
powinieniem)

> - obudowa: Midi Tower ATX - 150 zl
najlepiej zeby byla 300 W tak na wszelki wypadek

> - klawiatura: Logitech Deluxe - 85 zl
no i jeszcze jakas fajna mysz ... fajne sa na USB lub jakas radiowa wygoda
:))) nie wiem czy sa RADIO + USB
> razem 2600 zl

No jeszcze brakuje ci CD ROM ...polecil bym TEAC x40 lub ASUS x52 choc ja
bym se wzial TEAC jakos tak sie ostatnio do nich przekonalem.

Keruj