Re: Modem, a homologacja

Autor: Carlos (carlos_at_isp.net.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 02:33:34 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B017668.70645890_at_poczta.onet.pl...
> Witajcie ;-)
> Wie ktoś dokładniej coś na temat homologacji?
> Chodzi mi o to, iż kupiłem modem (Zoltrix - Rainbow) jakieś dwa lata temu
> (bez homologacji...), a widziałem, że obecnie ten model jest sprzedawany z
> homologacją.
> 1) Chciałbym się dowiedzieć, czy mogę się "podpiąć" pod tą homologację?
Jeżeli wszystkie dane technicze są takie same to jak najbardziej (a z tego
co wiem zoltrix-rainbow żadnej rewolucji nie przeszedł, poza naklejką V.92
suport an pudełku)
> 2) A może obowiązuje ona tylko na modele z naklejką?
Naklejkę to sobie wydrukuj i naklej. :-)
> 3) Można się jakoś legalnie dowiedzieć o numer homologacji (na dany model
> modemu, telefonu itp.)?
poszukaj po sieci, każde świadectwo homologacji ma swój numerek.
> P.S. TPSA coś miesza ostatnio - chcą założyć PCM, a jak bym zarejestrował
> modem, to powiedzieli, że w takim razie nie założą PCMki...
Odwołaj się do któregoś z pkt. umowy (nie pamiętam) o świadczeniu
usług tel-kom w pełnym zakresie.