Re: 2x WINDOWS na jednym PC

Autor: rrozwad_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 15 May 2001 - 22:37:13 MET DST

> Użytkownik "ktos7" <ktos7_at_go2.pl> napisał w wiadomoúci
> >

> bootmagic np.

z tego co pamietam to problem byl w tym ze instalujac system windows sam szuka poprzednich
wersji. Rozwiazaniem byloby chyba zamontowanie na osobnych dyskach(partycjach?) tak zeby jedna
drugiej nie widziala. Potem dopiero bootmagic...

Mozna tez sprobowac metoda zwyklego skopiowania systemu. Bootmagic i tak sie powinien
wladowac do boot sectora