Re: ATI All-in-wonder rage 128

Autor: Slawek K. (kobal_at_poczta.fm)
Data: Tue 15 May 2001 - 21:40:17 MET DST

> Juz to przerabialem...
> Ustawialem rowniez zrodlo dzwieku rowniez w dolaczonym do sterownikow ATI
> programiq do ogladania TV i nic.
> Filmy oglada sie z dzwiekiem, ale dzwieku nie nagrywa...
> Czy to moze oznaczac blad sterownikow?
> Poza tym ostatnio Win98 wywala mi przy tunerze w menedzerze urzadzen zolty
> wykrzyknik i pisze ze wszystkie sterowniki nie zostaly zainstalowane.
> A to dziwne, bo wczesniej tego nie pisal.
> Tuner dziala tak jak dzialal bez tego bledu.
> Moze jest jakis konflikt LIVE'm czy co?
> Ja juz nie mam pomyslow.

To moze sprobuj przeinstalowac sterowniki najlepiej w
wersji 4.12.6292.
Zajrzyj tez tu:
http://support.ati.com/infobase/3662.html
Poza tym jesli masz DX8 to jest potrzebna latka dx8bda
(jest na plytce Chipa 5/2001).
W menadzerze urzadzen powinienes miec poza tunerem takze rage theather i ati
multimedia video driver no i zero wykrzyknikow.
Co do nagrywania nie tylko w VCR ale i w mpg 1 i 2 to
sprobuj tak: znajdz na CD Ati pliki - GmVfwCap.dll,Lsxmpgp2.dll,Lsxmpgp3.dll
i skopiuj je do katalogu ati multimedia\main - powinno pomoc.
Wiecej grzechow nie pamietam.
pozdrawiam
Slawek