Re: Karta SVGA

Autor: KRiZBi (krizbi_at_poczta.fm)
Data: Tue 15 May 2001 - 18:14:52 MET DST

On Sun, 13 May 2001 16:16:12 +0200, Chemical wrote:

>Witam
>
>Poszukuję jakiejś starej karty graficznej SVGA, takiej, co by
>bezproblemowo działała z starymi dosowymi programami, Windows 3.11

A ja sie przy okazji spytam, czy są jakieś uniwersalne drivery dla
Win31, które umożliwiają rozdzielczości SVGA na różnych kartach
(Trident, S3, Tseng), czyli nie mogą być to drivery pod jeden chipset,
raczej coś korzystające ze standardu VESA, który standardowo
implementują w karcianych biosach itp.
Potrzebuję tego do sieciowego Win31, gdyż uruchamiając go z różnych
kompów z różnymi kartami graficznymi jestem skazany na tryb VGA

A co do pytania Chemicala - nada się każda karta na ISA lub PCI, o ile
ma drivery do win31

pozdro

--
KRiZBi