Re: Jaki monitor 17 " do domu i pracy ?

Autor: MARK (mark_at_2a.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 15:52:10 MET DST

Cześć !

"waldi" <waldis_at_enter.net.pl> wrote:

> Wiem, ze temat byl juz na grupie ale potrzebuje Waszej porady. Chce
> kupic monitor 17" z przeznaczeniem do pisania w wordzie i excelu, (duzo
> pisania) oraz do grania (rzadko). Powinien spelniac normy TCO 99, miec
> plaski kineskop, byc "plytki" ale bez przesady, bo nie szukam samego
> kineskopu, posiadac dobra rozdzielczosc i odpowiednie odswierzanie.
> Nadmienie, ze posiadam karte grafiki Riva TNT 32MB. Za wszystkie Wasze
> opinie bede wdzieczny.

ostatnio postawiłem przed sobą SAMTRON-a 17" 76E
mam linuksa - więc wymysliłem sobie tryb 950x7cośtam (w proporcji)

0.24mm(H) Dot Pitch
1280x1024_at_65Hz max
TCO99

Jest śliczny i BARDZO tani:
sprzedajemy go dziś po 950zł (bruuto)

--------

mam wielkie nadzieje co do modelu SAMTRON 17"76DF

0.20mm(H) Dot Pitch
1280x1024_at_65Hz max
TCO99

sprzedajemy go dziś po 1204zł (bruuto)