Re: celeron 300@450

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 15:18:03 MET DST

In article <22c7.00000002.3b011919_at_newsgate.onet.pl>,
adadur_at_poczta.onet.pl says...
> Już się domyśliłem wcześniej, że toto może powodować błędy. Ale nie było już
> czasu na dajsze testowanie.

Prawdopodobnie dysk. A jakie toto masz ??? Wylacz UDMA i sprobuj (choc to
taki sobie pomysl).

> Teraz tak!

:)

> [...]
> pewnym stopniu ma) ale głownie o zmiany temperatury precy. Bo w przypadku złego
> chłodzenia temperatura wzrastać możę powiedzmy do 80'C przy 100% obciążeniu, a
> bez obciążenia urzywając dodatkowo prog. typu Rain, Waterfall spadnie do ok.
> 32'C. Różnica sięga zatem 50'C cencjusza - zmiana temeratury zachodzi w dość
> krótkim czasie. Przecież procesor to nie BORYGO - płyn do chłodnicy samochodów.
> Taka procedura w krótkim czasie może być zabójcza dla procka.
> Zatem przy prawidlowym chłodzeniu temp. osiąga do 45'C i wówczas owa róznica to

Nie do konca o to mi chodzilo. Podkrecajac procesor ludzie zazwyczaj
kupuja do tego celu lepszy cooler i paste tym samym poprawiajac ogolne
chlodzenie. Nie chodzi mi o jakies cuda softwarowe.

> Oj wątpi czy ktoś zdąży zmienić - możę max 2x. Szybki rozwój techniki - za rok
> PIII będzie przeżytkiem. A to się wiąże ze zmianą technologi i nowego procka do
> starej płyty się nie podczepi, albo będzi to nie oplacalne.

No ale zdarzy zmienic, tak ??? To dalej twierdze, ze zanim ten procek
wyzieje ducha, to pojdzie do lamusa :)

> Tak tak tylko należy dać malutką kropelkę a nie całą tubkę.

Zalezy jaka kropelke i na co ;)

--