Re: Nie mmoge bootowac kompa z dyskietki - dlaczego?

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_luna.dmcs.p.lodz.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 14:21:37 MET DST

> niby banalna sprawa a mozliwosci sporo.Sprawdz jeszcze czy tasma jest ok,
> bywa iz ta czarna zaslepka co trzyma tasme na kolcack wtyku obluzuje sie.
> Domyslam sie iz flop dziala normalnie w systemie czyli na 100 % sprawny ?
> ktos juz ci pisal podmien flopa na chwile, i mial racje .

no to po kolei. bez dysku nie chce zatartowac wogole...
flop jest sprawny, kable tez. Windowsy i dos czytaja normalnie i zapisuja
ormalnie.

z innej beczki. Czy upgrade biosu plyty moze miec wplyw na takie zachowanie
kompa?
(nie jestem na 100% pewien bo upgrade byl dawno temu i od tamtej pory system
chodzi bez zgrzytow)

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły