Re: Krecenie Durona i wielki zawod :-((((

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 10:52:36 MET DST

Użytkownik ".:Squall:." <dobmar_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
>
> system stabilnie dziala mi na max. 800 MHz :((((( a jest to z 700 niecale
> 15%!!!!! liczylem na 1GHz i wiecej a tu cos takiego :((( zawod totalny...
> moze ktos wie co mozna jeszcze zrobic???

A moze tak by napiecie podniesc ? Nie zapominajac oczywiscie o chlodzeniu !
A tak w ogole to z tym podkrecaniem roznie bywa.Moj duren ladnie sie krecil
600_at_1000 przy napieciu 1.82V ale tylko jakies 6 miechow. Potem niestety
znowu tylko 600. Byc moze poszedlby i na 800 moze 900 ale mam plyte bez
mozliwosci zmiany mnoznika i musialem ciac mostki wiec nie chcialo mi sie
juz nic kombinowac. Kumpel takze ma 700 i na Abicie mimo swietnego
chlodzenia max co moze wyciagnac to 900 a i tak temp skacze do 60. U mnie z
temp nie bylo problemu max 40 , spodziewalem sie ze na wiosne moga byc
problemy (wiadomo temp powietrza wieksza), ale okazalo sie ze temp procka w
zimie i teraz byla taka sama. Coz zmeczenie materialu.
W koncu podkrecilem go magistrala, ustawilem 107 MHz pamieci na 133 i
poniewaz mam GFMX to wyszlo na to samo.
W takim marku 2000 na podkreconym procku mialem 5200 (karta tez oc i stery
10.80), teraz mam co prawda 4700-4800 ale liczba fps taka sama. Podejrzewam
ze w grach jest podobnie. A poniewaz nie przeprowadzam super skomplikowanych
obliczen to mi wystarczy.