AMD 751(Irongate) i Geforce 2MX

Autor: news.pw.edu.pl (marcin.es_at_interia.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 11:12:59 MET DST

CZy ktos ma takowy zestaw? Chodzi mi w szczegolnosci o plyte MSI k7Pro i
grafike MSI starforce 818. Mam problemy jesli chodzi o stablinosc tego
zestawu. Czy taka uroda tego polaczenia czy moja karta graficzna jest
wadliwa(kupiona niedawno wiec tylko ona moze byc walnieta). Brak stabilnosci
objawaia sie tym ze jescze ani razu ten zestaw nie przeszedl calonocnego
testu (np. 3dmark2000 w win98 wypad na pulpit, w 2000 zwis).Czy ktos
przeprowadzal podobne testy w takim polaczeniu.
AGP 2x mam wlaczone i SBA tez czy to moze cos krzaczyc?

Marcin