Re: odzyskanie danych - czy mozliwe i za jaka cene

Autor: Robert Kaliszuk (dry_at_biol.uni.torun.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 10:43:27 MET DST

polecam Powerquest Lost&found albo Ontrack EasyRecovery. Ja odzyskałem dosyć
poważnie rozwaloną partycję która potem została dwa razy przeformatowana i
lekko nadpisana. (90 procent plików)
Użytkownik "Łukasz Garbal" <garbal_at_box43.gnet.pl.spamerom.nasze.nie> napisał
w wiadomości news:9dpjg0$865$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> Instalowalem redhata 5.2 - i disk druidem zwiekszylem rozmiar partycji
> linuxowej kosztem swapa. Reszta bez zmian.
>
> Po odpaleniu finis Poloniae niestety - mam tylko pierwsza partycje win98
> (redhat sie powiesil tez, poniewaz nie wszystkie pakiety weszly <zuzyta
> plyta i moj cdrom 2 (dwa) x >
>
> Reszty partycji pod dosem tyz nie ma (ale i wczesniej oczywiscie ich dos
nie
> wwidzial).
> Teraz do Was: czy moge odzyskac dane z partycji 4,5,6. Czy to mozliwe
> recznie (disk druidem powrocic do starych rozmiarow??) Czy Partition
Magic?