Re: fax przez sieć Lan?

Autor: Marek Jamiołkowski (chanel_at_linux.arch.pan.wroc.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 09:39:44 MET DST

Witam!!!

Użytkownik Arek Kusep <omita_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dpal9$ngt$1_at_news.tpi.pl...
> Mam pytanie: Czy można wysłać fax przez sieć Lan?
> Co do tego jest potrzebne?
> Czy ktoœ z grupy to wie?

Proste :-)
Instalujesz na ktoryms kompie modem z obojetnie jakim oprogramowaniem
faksowym do niego dolaczonym (najczesciej SuperVoice).
Mozesz zainstalowac jakies inne oprogramowanie faksowe sciagniete z
Internetu (jak chcesz).
Oprogramowanie faksowe stworzy Ci w folderze drukarki drukarke odpowiadajaca
temu faksowi (modemowi)
Wystarczy, ze ja udostepnisz w sieci i mozesz na nia drukowac z kazdego
programu na dowolnym kompie, przy kazdym poleceniu wydruku spyta sie Ciebie
tylko o numer telefonu na jaki chcesz wyslac fax i tyle.

Powodzenia
Marek Jamiolkowski