Re: wyłączanie komputera

Autor: Marek Jamiołkowski (chanel_at_linux.arch.pan.wroc.pl)
Data: Tue 15 May 2001 - 09:17:28 MET DST

Hej!!!

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AFFF3ED.7D97FB76_at_iname.com...
> Hi,

> Wyłącznik termiczny w zasilaczu może? Chłodzenie zasilacza działa
> poprawnie?

Dokladnie wlasnie tak...
Mialem tez przypadek, kiedy byl za cienki wentyl na procku i komputer sie
sam resetowal, po czym na monitorze wyskakiwalo NO SIGNAL.
A odpalal sie dopiero po jakis pieciu minutach jak mu procek ostygl.

Sprawdz wentyl w zasilaczu i na procku...
Albo najlepiej temperature procka.

Pozdrawiam
Marek Jamiołkowski