Re: TV Tuner

Autor: Nikon (nikon2000_at_go2.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 19:40:51 MET DST

Użytkownik Artur Lew <artee_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dnto3$isf$1_at_news.tpi.pl...
> Mozliwe ze instalka podmienila Ci dll-ki.
> Sprobuj odtworzyc instalacje do TV to powinno pomoc.
>
> Artur

Znalazlem rozwiazanie problemu :-) mialem u szwagra komp.
potem zabralem go do domu bo mi sie winda rozsypala
(dlatego formatowalem )
kiedy rozlaczalem wszystko to musiala sie karta TV-Tunera wysunac
ze slota , nie wiedzialem az do teraz tzn rozebralem kompa
zeby sprawdzic co z karta a ona wysunieta z jednej strony ,
teraz juz wszystko skonczylo sie jak w basni (szczesliwe zakonczenie:-)
znowu dom wielkiego brata jest u mnie na monitorku :-)

Pozdrawiam i dzieki
Nikon